1 juni 2012

Karaktärsporträtt: Rebecka i Cirkeln

Rebecka i "Cirkeln" eller från "Top Model Sverige"?
Nu ska jag berätta en liten rolig sak som hände på spårvagnen för någon dag sedan, det var ganska läskigt faktiskt under någon sekund.
Thea och jag satt och diskuterade "Cirkeln" på spårvagnen och när vi går av så utbrister Thea:
"Nämen där är ju Rebecka!" Jag vänder mig om ett halvt varv och där står hon, Rebecka från Cirkeln. Jag blir helt jävla chockad, dels för att hon ju inte finns på riktigt och dels för att (-SPOILER-) Hon är död.
Men efter att han tittat i en sekund till så inser jag att det är Rebecka från "Top Model Sverige" som står där!
Hon ser precis på pricken ut som jag tänkt mig Rebecka, lite lockigare hår bara. Det var faktiskt ganska läskigt att jag för en sekund trodde att min favoritkaraktär från "Cirkeln" stod där livs levande. Tänk så det kan bli!
Jag var faktiskt nära att gå fram och säga till henne att hon borde provspela till Rebecka om det blev film av det hela. Haha.

Nu talar jag för mig själv (Och Thea) men jag tycker att hon skulle vara helt perfekt som Rebecka! Vad tycker ni, hur tror ni att Rebecka ser ut?


4 kommentarer:

  1. Jo, jag tänkte också på Rebecka ur Cirkeln första gången jag såg henne, även om det inte var exakt så jag hade tänkt mig henne.

    SvaraRadera
  2. Hur tänkte du dig henne? :)

    SvaraRadera
  3. Jag älskar din blogg förresten ;)<3

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna en Kommentar på mitt inlägg!