27 april 2012

"Dracula" - Bram Stoker (Tolkad av Michael Mucci Ben Caldwell och Bill Halliar)

Info om boken:
Skriven av Bram Stoker 1894 (Då den kallades "De odöda". Tolkad av Michael Mucci Ben Caldwell och Bill Halliar 2009.
Inget sidantal angivet men jag skulle chansa på runt 60 sidor.
Seriebok
Den är väldigt dålig.

Bokens handling:
MYCKET BRA FRÅGA! Jag fattade inte riktigt den men detta står på baksidan:
" Den engelske fastighetsmäklaren Jonathan Harker har rest till Transsylvanien för att träffa sin nya kund, den exentriske greve Dracula. Men i grevens slottsruiner avslöjar Harker en gammal odödlig djävul."
osv osv osv.

Betyg:
0! En stor fet nolla. Jag fattar inget! En av dom sämsta böckerna som jag någonsin, någonsin läst!
Saker som jag ogillar med boken:
* Fula bilder
*Ingen bra handling
*Rörig
*Inga bra karaktärer
*Inga sidnummer
*Mycket mera.
Jag har många stora förväntningar på denna bok, jag har länge velat läsa Dracula så jag blev överlycklig när jag hittade denna serieversion. LÄS DEN INTE! Bortkastade pengar och bortkastad tid.
-1/5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du vill lämna en Kommentar på mitt inlägg!