12 september 2012

Nya böcker !

(Lite sent jag vet)

I måndags när jag kom hem från skolan så såg jag att det låg två paket och väntade på köksbordet. Först fattade jag inte vad det kunde vara men i paketet låg en bok som jag faktiskt visste att jag skulle få.

Luftsprång av Annika Widholm
Tack Alfabeta förlag för boken!

Annika mejlade till mig och frågade och undrade om jag ville recensera den. Självklart ville jag det! Hehe.
Jag har läst ca 100 sidor i den och den.är.SUPERBRA!

I det andra paketet så låg en barnbok! Mitt första barnboks recensionsex! Kulkulkul!
Recension på den kommer upp snaart :)

Tudor & Konta
Monsterdansen av Annika Widholm & Mia Nilsson

Sen så kom mamma hem med en bok idag!
Skuggkrigarna av Torsten Möller

Först blev jag lite förvirrad över att boken inte hade något förlag men sen så förklarade mamma att denna man - Torsten Möller- har betalat HELA BOKEN SJÄLV! Tryckning och ja, ALLT! Han skrev den till sin son eller något liknande (tror jag XD) och jag tycker att det är så hemskt gulligt! Han ska presentera den för första gången på bokmässan men jag fick ett ex. av illustratören som är dotter till min mammas kompis. Den verkar ha en väldigt speciell och bra handling så det ska bli väldigt roligt att börja läsa den!
Men håll utkik efter Torsten på bokmässan. Det ska nämligen jag göra!

10 kommentarer:

  1. Va roligt att han gett ut sin egen bok! Håller med om att det var väldigt gulligt :) får väl se om man springer på herr Möller på bokmässan

    SvaraRadera
  2. Hej ._. Heter Britt från korvfabriken
    Och JAG SER ATT DU HAR EN NY DESIGN?!
    Har du gjort den? ANNARS ÄNDRAR DU TILL DEN ME © PÅ?!
    Hejdå.

    SvaraRadera
  3. Hej, Men britt har faktiskt rätt?
    Man får inte kopiera andras saker?
    SKÄRP DIG?!
    //ett bokfår ._.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men "britt" har faktiskt tagit mina bilder XD
      FY PÅ DIG BRITT!

      Radera
  4. NAE?! JAG GJORDE EN LIKADAN?! //Britt

    SvaraRadera
  5. Jag fick också Luftsprång i måndags, visste dock inte att jag skulle få den, men den verkar vara ganska bra så jag klagar inte:)

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna en Kommentar på mitt inlägg!