24 juli 2012

Dag 15 – Favoritkaraktär: kille

Nu när dom börjar prata om vem som ska casta Finnick Odair i Catching fire (Är det Sam Clafin som ska casta Finncik, eller har jag missat något?) så tänkte jag att jag skulle publicera ett inlägg om min favoritkaraktär. 

(-SPOILERVARNING FÖR "FATTA ELD" RAKT FÖRÖVER!-)
Min manlige favoritkaraktär är Finnick Odair.
Precis i början när jag läste "Fatta Eld" så tyckte jag att han var ett riktigt pervo, seriöst.
"Vill du ha en sockerbit?" Det lät superpeddigt, jag hade ingen sympati för honom alls, men så kom dom in på arenan, Finnick räddar Peeta när han nästan dog av en elchock, bar honom genom den farliga kemikalie luften. Ja, det var då som jag började tycka om Finnick, riktigt mycket faktiskt. 
Och sedan i "Revolt" när man fick veta Finnicks bakgrund, jag tjöt nästan. 
Jag har faktiskt lite av en crush på Finnick (Hehe).
MYCKET STOR SPOILER:
FAN FÖR ATT HAN DOG ! Don't kill you'r darlings Suzanne...
Okej, spoilern är över för stunden.
Men Jag  FINNICK 



P.S Jag vet att jag publicerade dag 15 innan dag 14 men det får ni leva med. D.S

3 kommentarer:

Vad kul att du vill lämna en Kommentar på mitt inlägg!