31 juli 2012

Grattis till Jo och Harry!


Ja må de leva, ja må de leva! Ja må de leva ut i hundrade år! Javisst ska de leva javisst ska de leva, javisst ska de leva uti hundrade åååååårrrr!!
Ett fyrfaldigt leve för vår drottnig och vår hjälte! De leve
HURRA HURRA HURRA HURRA!!
*Fanfarer*

Idag så fyller vår drottning Joanne Kathleen Rowling 47 år och allas vår älskade Harry Potter fyller 32.

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Jag har alltid älskat att läsa men det var Harry Potter som fick mig att börja läsa tjockare böcker. Jag har lärt mig så otroligt mycket, jag har upplevt så otroligt mycket. Jag har skrattat, jag har gråtit, jag har varit med på så många äventyr.
Jag har varit med och räddat den vises sten.
Jag dödade basilisken.
Jag hjälpte till med att befria Sirius.
Jag vann turneringen i magisk trekamp.
Jag har varit med i Fenixorden.
Jag var med när dom dödade Dumbledore.
Jag har besegrat Voldemort.

We are the Harry Potter generation.

Jag vet att J.K aldrig kommer att läsa detta men, tack. Tack så hemsk mycket för allt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du vill lämna en Kommentar på mitt inlägg!