13 juni 2012

Lite nytt och lite gammalt .
















Igår sprang jag in på bibban och lämnade en liten liten liten present till världens bästa biblioteklara som har hållit i skrivarkursen under hela hösten. Tack för en underbar höst!

Sedan kunde jag ju inte gå in på bibban utan att låna en bok. "Den vita katten" av Holy Black har jag varit nyfiken på i över ett år så jag tyckte att det var tid att låna den, har läst ca. 60 sidor och det är en blandvändare !

Har även läst ut "Bränd" av P.C och Kristin Cast, ganska besviken, men slutet var bra! Men känner att jag mest är trött på House of night, händer nästan aldrig något i böckerna. Det är ett övergripande problem och man vill veta hur det slutar, men allt där i mellan är bara tråkigt och ointressant. Men slutet lyckades dom nåla rejält!

Tycker även att ni ska kika in på Linnéas blogg och kolla hennes mycket kreativa inlägg om böcker med ansikten på. Funderar på att göra något liknande. Men det var UNDERBART KUL!

P.S Tycker att ni är dåliga på att anmäla er till tävlingar och att besöka. Igår hade jag bara 18 besökare, 18 stycken!! Bättre kan ni.
Och tänk på att det bara är 9 dagar kvar på tävlingen om Eld. Slut på P.S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du vill lämna en Kommentar på mitt inlägg!