3 september 2012

Åtta saker som ni kanske inte visste om mig !

Äntligen är det min tur! Boklisa utmanade alla som inte redan gjort den så, jag tror att jag blev utmanad ;)

1. Jag skaffade en ny blogg igår! Den är lite mer "privat" och myycket flummigare!
http://tildeelinor.blogspot.se/

2. Jag har tappat blogglusten lite just nu och jag hoppas verkligen att den kommer tillbaka snart!

3. Jag tror att jag var en hund i mitt förra liv pga. min obsession with posten!
Postbilen: *Åker upp till våran gata*
Jag: OMG POOOOSTBILEN1!!11§1! *springer ut och gömmer mig bakom garaget tills postbilen har åkt*

4. Jag tänker alltid på bra/smarta saker att skriva i recessioner och på bloggen men jag skriver aldrig ner dom, så jag kommer aldrig ihåg dom..

5. Jag älskar Holly Blacks serie Berörarna.

6.  Det är massor av saker som jag vill göra i höst men jag får inte göra allt för mina föräldrar (tex. Åka på bokmässan, gå på EFs reunion-party och åka på Hungerspelen lajv i Västerås) Trots att mina vänner ska med och att jag har erbjudit mig att betala själv...

7. Jag har en kanin som antagligen också var hund i sitt förra liv.

8. Jag går på Erlaskolan, jag var en av dom första som började i hela Sverige och kommer att vara en av dom första som någonsin går ut. (JAOP ERLA-ORGINAL XD)

3 kommentarer:

  1. 4:an, haha! Precis samma här. När jag läser så tänker jag alltid på något positivt eller negativt med boken som jag ska ta med i recension, men jag glömmer det alltid xP

    SvaraRadera
  2. Jaa, märker att du har börjat blogga mindre, kan du försöka starta att blogga varje dag nu igen? Annars är det en bra blogg. MVH Person som inte gillar att vänta.

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna en Kommentar på mitt inlägg!