11 oktober 2012

Världens bokigaste rum.

Tycker du om att skriva?
Bokblogga, skriva noveller, dikter, artiklar, något annat?
Skriv överallt är ett projekt som Norrköpings stadsbibliotek startade förra året och nu har det spridit sig.


Skrivarcirklar på biblioteken

Finspångs bibliotek: Onsdagar, ojämna veckor 15-17
Hageby bibliotek, Norrköping: Måndagar 15-16 (t.o.m. v. 43)
Norrköpings stadsbibliotek: Onsdagar 15-17
Söderköpings bibliotek: Onsdagar 14.30-16.30
Valdemarsviksbibliotek: Kontakta biblioteket för närmare information.
Åby bibliotek, Norrköping: Onsdagar, jämna veckor 14-16

Bokbi och jag var somsagt på skrivarkursen igår och dom har ändrat lokaler, till världens mysigaste och bokigaste rum. (Bara så ni vet: JAG VILL BO DÄR!)


Sådär ser det ut i hela  rummet, varje vägg är helt täckt. 
Superfääijnt ♥

Julia (Bokbi) och jag passade självklart på att ta lite egobilder inne i det fina rummet.

Sen så blev det också mycket skrivande och mycket klipp och klister:

Julias dikt


Min dikt

Julias blev bättre än min kan man ju lugnt säga. Hehe.

2 kommentarer:

Vad kul att du vill lämna en Kommentar på mitt inlägg!