20 juni 2012

Sommarplundrat bibban.

Igår så var jag på biblioteket och lånade, ganska lite böcker för att vara jag som ska sommarlåna, en gång tog jag slut på bibliotekets kvittopapper, blev ca 40 cm långt...
Menmen, jag var somsagt och lånade lite böcker igår:

Noppade även åt mig ett ex. av tidningen "bif" handlar om författare och böcker m.m


Sen så lånade jag en av mina favoritböcker:
"Fantastiska vidunder och var man hitter den" - Newt Scamander/J.K Rowling, fick även med mig ett ex. av "Quidditch genom tiderna" - Kennilworthy Whips/J.K Rowling men jag har förlagt den för tillfället..


Så tog jag även och lånade 8:onde delen i House of night, "Uppvaknande", bara för att få veta hur allt slutar.


Och så tillsist en bok som jag har varit ganska sugen på att läsa ett tag. Alla i min gamla klass läste den och sa att den var jättebra, så nu ett år efter ska väll jag ta och ge mig på den.

Och så en sak som inte har med bibban att göra men som ni ser på bilden högt upp så har jag gjort en trollstav á la Harry Potter! 
(Inte en jättebra bild men det får ni leva med)
Jag ska lägga upp en beskrivning av hur man gör här på bloggen snart.

P.S! Ni har väll inte missat min tävling? Det är bara några dagar kvar innan den avgörs. Sista anmälningsdagen är på fredag klockan 12:00! Vinnaren avgörs samma kväll eller på lördagen som en liten midsommar present.
Klicka HÄÄR för att vara med och tävla om Eld.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du vill lämna en Kommentar på mitt inlägg!