21 maj 2012

- Gillar du fantasy? - Nää, jag är inte så mycket för fantasy..

- Men vad gillar du för böcker då?
- Hm, Den förbjudna skogenAftonstjärnans hämnd, alla HP böckerna, Beautiful dead, Vampyrens märke, SveketUtvaldSvart ängelJagadFrestad ja alla i House of night serien, Cirkeln, öhm, Alla i Hungerspelen serien så klart ! Och ehm, Silverkniven och Silverboken är också sjukt bra ! Och massor av mer böcker!


Gillar jag fantasy? NÄÄ!

OBS! Fick en fråga om att Vampyrböcker är väll fantasy? Och då svarar jag, Jag var sarkastisk, min skrivarkursledare och jag hade denna konversation och jag insåg att alla dom böckerna var fantasy. Hehe.

2 kommentarer:

  1. Är inte vampyr böcker fantasy?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag var lite sarkastisk / ironisk / vad det nu heter :)

      Radera

Vad kul att du vill lämna en Kommentar på mitt inlägg!