11 december 2012

9, 10 OCH 11 december!

Haha, jag HINNER INTE! Men jag ska försöka ;)

Nionde December:
Bästa manliga karaktären i en bok:
Eh, jag har ju crush på Finnick Odair från Hungerspelen, han utseende, hans historia, hans ALLT! Det går inte annat än att älska Finnick!






Tionde December:
En bok som du inte trodde att du skulle, förren du läste den:
Hör och häpna, Harry Potter! (Har gjort ett liknande inlägg om detta för några månader sedan HÄR)
Det var min moster som "tvingade" mig att läsa dom, eftersom att jag älskade filmerna.
Undrar om min moster inser vilket monster hon har skapat...

Elfte December.
En bok du vill läsa, men inte har:
Åh gud, denna lista kan bli lång, men jag tar några stycken.
1. Jag vill dödligt gärna läsa om Hungerspelenserien just nu. Håller på att läsa första på engelska (!!!) men jag måste lämna tillbaka den imorgon..
2. Vol. 3 av Maximun Ride, måste recensera dom två första också.
3. Femte delen av Fablehaven-serien (vet inte vad den kommer kallas på svenska, någon som vet?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du vill lämna en Kommentar på mitt inlägg!