8 december 2012

7 & 8 :de december - Urg, vad har jag gett mig in på?!

"Haha, jag låg och läste The Hunger games i frid och fröjd ändå tills jag kom på att jag inte gjort julkalendern idag, måste göra den innan jag somnar.."

^Jag skrev det över precis innan jag somnade i soffan...
Känns som om detta bara var första gången som jag kommer faila, vad har jag gett mig in på
egentligen? Haha.


Men nu kommer både 7 och 8:de december av julkalendern!

Sjunde December.
En bok som har ändrat din åsikt om något helt och hållet oviktigt:
Jag fick ett jättesug efter potatis med smör efter att ha läst "En sekund i taget", om nu det räknas.




Åttonde December.
Bästa kvinnliga karaktären i en bok:
Luna Lovegood helt klart! Så underbar och så, ren liksom. Hon är helt klart den bästa kvinnliga karaktären i Harry Potter serien, men också den bästa kvinnliga karaktären all time!

2 kommentarer:

  1. Den är uppe nu! Ledsen att du fick vänta.

    Kul svar på 7:an - det är rent otroligt att du kommer ihåg att du blev sugen på potatis och smör efter just den boken. En sådan sak skulle jag ha glömt efter tre minuter.

    SvaraRadera
  2. Haha, jag kommer ihåg känslan att vara så sjukt sugen på potatis, det var nog därför ;)
    Och det gör absolut inget att den inte var uppe, du har ju annat att göra :)

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna en Kommentar på mitt inlägg!