16 december 2012

Ett tidigt paket! 16 December

Hade tänkt att göra detta inlägg på julafton, men jag kan inte hålla mig ;)
(Finns det något speciellt som ni vill att jag ska göra/skriva på julafton?)

Jag har några videos om böcker, eböcker och lite bok-trailers (och lite bilder) som jag vill visa er, NU!
(Dom flesta är på engelska, jag ber om ursäkt för det.)

Den första jag vill visa är:
http://www.thirteenreasonswhy.com/tapes.php

För er som tycker om Tretton skäl varför så har jag en video till er! Det är Hannah Bakers kassettband! Personligen tycker jag det är kul att verkligen få höra det, men jag tycker inte riktigt att hon som "spelar" Hannah är så värst bra.

Andra videon är en bokvlogg av, eh, jag vet inte riktigt vad hon heter. Har bara sett videon under plus denna av henne, men hon är riktigt rolig!


(Videon är lite för stor för bloggen...)
"Real books, we can pet" SÅ JAG!

Nästa video är den bästa boktrailern som jag sett!
"De dödas ljus", jättebra bok och jättebra trailer :)


Nu så vill jag bjuda på lite bilder från Catching fire som just nu spelas in på Hawaii! 
Jag kan inte väääntaaa!!








När vi ändå är inne på Hungerspelen spåret så kan jag passa på att visa er denna FANTASTISKA fan-gjorda filmen föreställande året då Haymitch vann.
Det är så episkt att det inte går att beskriva med ord!

Jag vill avsluta paketet med en HP-bild som jag tycker är extra rolig :)

XD


Sen vidare till julkalendern, som idag var ovanligt svår..

Sextonde December
Favoritcitat (från en bok):
Väldigt svår fråga... Helst så vill jag citera hela Harry Potter, Hungergames och Fablehaven serierna, men det blir nog lite för långt för ett inlägg...
Gud vad svårt! (Speciellt när jag inte har böckerna hemma...)
Jag tänker nog inte svara, för jag har så många i så otroligt många böcker. Det är helt omöjligt att bara välja ett.
Men ett som jag ändå tycker är lite extra bra är:
"We could all get killes, or worse expelled" - Hermione Granger, Harry Potter and The philosopher's stone.

God jul i förskott bokvänner!

2 kommentarer:

  1. Haha va skön hon var, hon får mig NÄSTAN att vilja testa e-böcker som jag annars hatar ^^

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna en Kommentar på mitt inlägg!