15 april 2013

New in

I fredags så landade Underbara helvete - Jamie McGuire från Kalla Kulor förlag i brevlådan, har läst typ 20 sidor och jag är verkligen positivt överraskad!


Och när jag kom hem från konfirmationen förut idag så hade Tid att dö - Anne Cassidy och Vid din sida - Anne Cassidy i pappersformat kommit. Har precis börjat läsa i Tid att dö och jag gillar verkligen språket!


Tänkte bara ge er en liten uppdatering för att visa att jag lever (fast det är knappt med tanke på Catching Fire trailern som kom ut i morse + uppgifterna om att Cirkeln ska bli film!! WIHO SÅ UPPE I VARV JAG ÄR! Bloggar med om det i veckan.)

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Har taggat dig att gör tegelstenstaggen här:
    http://laslampan.blogspot.se/2013/05/tegelstenstaggen.html
    :D

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna en Kommentar på mitt inlägg!