10 juni 2012

Sommarens "Vill läsa"





9 kommentarer:

  1. Åh, vill läsa några av dem jag också! Beastly har jag läst och den var bra. Älskar omslaget på den sista (haha, har bloggat om den också!) och Zlatan-wannabe boken verkar också bra. (bloggat om den också nyligen, haha :)

    SvaraRadera
  2. Hej igen, det lät så fel med Zlatan wannabe, menar omslaget! (inte handligen :)

    SvaraRadera
  3. Ja, Bättre än Zlatan såg jag faktiskt på din blogg så jag provläste den och den verkade sjukt bra, verkligen något som jag måste läsa. Och Paris boken såg jag i bokhandeln för några dagar sen. Den har fått lite negativa recensioner men jag vill ge den en chans :)

    SvaraRadera
  4. Åh, Beastly är jättebra, den tycker jag verkligen du ska läsa! Den statistiska sannolikheten för kärlek vi första ögonkastet och Paris vad-det-nu-står-sen vill jag också läsa nu under sommaren. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har läst några sidor i Beastly och den verkar underbar <3

      Radera
  5. Åh, jag är också väldigt sugen på att läsa dem, särskilt Beastly, Som Zlatan fast bättre. Den statistiska sannolikheten för kärlek vid första ögonkastet och Paris-boken :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, min kompis läste Beastly och blev helt besatt så jag tror att jag ska börja med den :)

      Radera
  6. SV: Jag mejlade emilia.holmqvist@norstedts.se :)
    Jag hittade mejladressen genom pressrum>recensionsexemplar.

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna en Kommentar på mitt inlägg!