17 augusti 2012

Vad sommaren har gett.

Detta är en riktig bokbuse :)
Har den som profilbild för Bokbuses facebook-sida.
Nu när sommaren börjar gå mot sitt slut (*snyft*) så tänkte jag göra en liten resumé av vad som har hänt/blivit läst nu under sommaren:

Antal lästa böcker: 9
Antal olästa böcker: 4
Tre stycken bookshelf tours.
Bästa boken: Personer du kanske känner - J.Asher & C.Mackler, Eller: Som Zlatan fast bättre - Niclas Christoffer
Sämsta boken: Uppvaknande - P.C Cast & Kristin Cast, (Den läste jag inte ens ut..)

Det känns som om jag har hunnit med otroligt mycket nu i sommar, kanske inte otroligt mycket läsning, men många andra saker.
Jag har varit i England i tre veckor och fått många nya vänner och lärt mig väldigt mycket engelska.
Jag har varit i Danmark i två dagar och gått omkring på Ströget.
Jag har varit i Skåne i 4 dagar och på Öland i en vecka.
Jag har badat, ätit glass, tittat på film, solat, skrivit noveller, varit med vänner, myst med min kanin, läst och mycket mer.

Har också varit och lämnat in Sommarboken (om du inte har gjort det en så gå in på biblioteket NUU och fråga om dom har anordnat det) och tipsat om hur man gör om man vill starta en bokblogg.

Så, hur har eran sommar varit? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du vill lämna en Kommentar på mitt inlägg!