9 maj 2012

Lyckliglyckliglyckliglycklig - *THG FANGIRLSCREAM*

OMG HEJ ! Idag har varit en mycket mycket bra dag om ni undrar. (Jag har btw inte kunnat läsa så mycket dom senaste dagarna eftersom att jag har haft nackspärr...)
Men förut idag så upptäckte jag att Gulfynd säljer Hungerspelen broscher ! (En mockingjay pin eller Härmskrikebrosch som det heter.) Och min bästa mamma åkte till guldfynd och köpte en till mig när min lillebror skulle klippas. Gud vad glad jag är!

Och sedan på skrivarkursen så avslöjade ledaren vinnaren i en tävling som hela gruppen har deltagit i (Tävlingen var på Squoosh, det är en ny tävling varje månad) och gissa vad? Jag vann! Gud vad jag är glad! Priset var ett signerat exemplar av Lisa Bjärbo's bok "Allt jag säger är sant" Vi skulle skriva en fortsättning utifrån första meningen, jag kan berätta mer sen.

Men jag har fortfarande lite ont i nacken så det kanske inte blir alltför mycket läsande just nu.

Slänger in en bild av Finnick Odair från Hungerspelen som jag ritade för ett tag sedan. Vad tycks?

2 kommentarer:

Vad kul att du vill lämna en Kommentar på mitt inlägg!