10 maj 2012

Åh vad håller jag på med?

Varje gång, exakt varje gång jag har läst ut en bok så börjar jag tänka ut hur jag ska recensera den. Jag tänker på det så mycket att jag efter ett tag så tror jag att jag har lagt upp recensionen på bloggen. Igår tillexempel så läste jag ut Frestad av P.C och Kristin Cast och tänkte att jag skulle lägga upp en recension av den idag eller imorgon när jag då inser att jag inte har recenserat Jagad än ! Herregud vilket IQ jag har ...

Gud vad dum jag känner mig nu. Jag har massvis med andra böcker som jag har gjort likadant med, Aftonstjärnans hämnd (Andra delen i serien) tillexempel. Jag kan ju inte recensera I skuggornas makt (Tredje delen i serien) innan jag recenserat den andra!

Aja, nu ska jag rusa till skolan, bye.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du vill lämna en Kommentar på mitt inlägg!