12 maj 2012

Jag har en bekännelse ...

(Åå vad irriterande denna skulle ju kommit ut vid 8 i morse, fy.)

Jag kan inte, jag kan inte, jag kan inte, jag kan INTE. Gud så irriterad jag är! Det bara går inte.
Jag har försökt att läsa Phoenix Bok, jag har försökt att läsa den sedan i julas men.det.går.inte. GURR!! Jag förstår inte, jag har kunnat läsa alla dom andra tre böckerna men detta går inte, åh MURKLA! Och så kommer Sandra och tjatar om hur himla bra och sorglig och underbar boken är, och jag kommer seriöst inte igenom !

Åh vad irriterad jag är !

(Psst, vad tycker ni om bloggen egentligen? Bara att skicka ett mejl eller en kommentar om ni har något att säga, klaga, berömma eller liknande. )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du vill lämna en Kommentar på mitt inlägg!